REGULAMIN WYKONYWANIA ZABIEGÓW W NANA CLINIC

 Niniejszy Regulamin wykonywania zabiegów w Klinice NANA CLINIC zwany dalej „Regulaminem”, stosownie do art. 384 Kodeksu cywilnego – określa ogólne warunki umowy, na podstawie której Klient otrzymuje usługę w postaci zabiegu bądź dokonuje zakupu towaru, prawa i obowiązki Stron takiej transakcji, w tym obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych, a także zasady odpowiedzialności Stron.
Regulamin dosteępny jest za pośrednictwem strony internetowej www.nanaclinic.pl oraz w placówce kliniki.

Definicje:

Cennik usług – aktualny cennik usług i towarów znajdujący się w ofercie Kliniki NANA CLINIC, wyrażony w złotych polskich, kwoty podane w cenniku są kwotami brutto. Cennik dostępny jest na stronie internetowej www.nanaclinic.pl oraz we wszystkich placówkach NANA CLINIC.
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług będących w ofercie Kliniki NANA CLINIC.
Klinika NANA CLINIC – placówka NANA CLINIC, z siedzibą w Bydgoszczy ul. Chopina 17/5, zarejestrowaną jako płatnik Podatku od Towarów i Usług pod numerem NIP 967-147-97-44 dalej NANA CLINIC SP. Z O.O. Biuro Zarządu NANA CLINIC – ul. Chopina 17/5, 85-092 Bydgoszcz.

Umowa – umowa zawierana pomiędzy Klientem a NANA CLINIC. Podjęcie decyzji o skorzystaniu z usług Kliniki NANA CLINIC, dokonanie przedpłaty i rezerwacja terminu oznaczają zawarcie umowy cywilnoprawnej o świadczenie usług i są równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.

Zabieg – w rozumieniu niniejszego Regulaminu pojeęcie „zabieg” oznacza zabieg medycyny estetycznej, zabieg kosmetyczny, przy użyciu specjalistycznego sprzętu Hi Tech, zabieg SPA, a także zabieg rehabilitacyjny.

§1 Zasady ogólne

1. Korzystanie z usług NANA CLINIC możliwe jest po zakwalifikowaniu Klienta do zabiegu przez fachowy personel Kliniki, wypełnieniu stosownych formularzy, w tym m.in. Karty Klienta, Oświadczenia Klienta o stanie zdrowia, Zgody na zabieg. Otrzymane informacje wprowadzeniu przez pracownika Kliniki NANA CLINIC odpowiedniego zapisu w systemie informatycznym.

2. NANA CLINIC zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie Kliniki. Katalog aktualnie dostępnych zabiegów dostępny jest na stronie internetowej pod adresem www.nanaclinic.pl.

3. Zawierając umowę z NANA CLINIC, Klient jednocześnie oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie zgłasza do niego żadnych zastrzeżeń.

§2 Podstawowe zasady wykonywania zabiegów

1. Zgodę na zabieg może wyrazić Klient pełnoletni posiadający pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych.

2. Zgodę na zabieg może wyrazić również Klient małoletni, który ukończył 16 lat, u którego usługa ma być wykonana, jednakże, gdy pacjent nie ukończył 18 roku życia zgodę na wykonanie zabiegu małoletniego musi wyrazić również jego przedstawiciel ustawowy.


3. Zgoda na wykonanie zabiegu u Klienta, który nie ukończyli 16 lat, może być wyrażona jedynie w formie pisemnej przez przedstawiciela ustawowego Klienta, na odpowiednim formularzu NANA CLINIC.

4. Po spełnieniu przesłanek wskazanych w pkt. 3 powyżej, Klientem NANA CLINIC może być osoba małoletnia w wieku powyżej 7 (siedmiu) lat, z zastrzeżeniem, że podczas pobytu znajdować się będzie pod wyłączną opieką swojego przedstawiciela ustawowego, który w jej imieniu dokonuje zakupu usługi.

5. NANA CLINIC zastrzega sobie prawo do nie wykonania usługi Klientowi, którego stan wskazuje na spożycie alkoholu lub użycie innych środków odurzających.

6. Zabiegi wykonywane są wyłącznie w godzinach pracy placówki NANA CLINIC. Godziny pracy placówki dostępne są na stronie internetowej www.nanaclinic.pl .

7. NANA CLINIC zastrzega sobie prawo do zmiany czasu pracy Klinik. Zmiana może oznaczać czasowe zamknięcie danej placówki, a także skrócenie lub wydłużenie godzin jej funkcjonowania. Używanie niektórych lub wszystkich stref placówki może zostać czasowo zawieszone w związku z nagłą koniecznością dokonania naprawy, konserwacji lub wykonania innych niezbędnych prac. Klientowi przysługuje prawo do zrealizowania wykupionej usługi w innym, najbliższym możliwym terminie, jeżeli powyższe okoliczności wpłynęły na termin jego wizyty, a w przypadku trwałej niemożności zrealizowania wybranej usługi, Klientowi przysługuje zwrot kosztów uiszczonych na jej poczet.

8. Zabiegi wykonywane są według cennika ustalonego przez NANA CLINIC, obowiązującego w dniu wykonania usługi, o ile postanowienia innych regulaminów nie stanowią inaczej.

9. Wszelkie ceny podane w cenniku oraz na stronie internetowej www.nanaclinic.pl są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich.

10. Zakupione zabiegi lub pakiety zabiegów nie podlegają zwrotowi, z zastrzeżeniem §9 pkt.1

11. Zakupione zabiegi lub pakiety zabiegów należy wykorzystać w terminie nie przekraczającym 6 (sześciu) miesięcy od dnia dokonania zakupu.

12. Po terminie określonym w pkt. 12 powyżej, zakupione zabiegi lub pakiety zabiegów tracą ważność i nie będą mogły być wykorzystane po upływie tego terminu.

13. Termin wskazany w pkt. 12 powyżej jest jednocześnie datą wygaśnięcia umowy zawartej między Klientem a NANA CLINIC.

14. Udzielone Klientowi rabaty, zniżki, promocje i vouchery nie sumują się.

15. W przypadku, gdy świadczenie NANA CLINIC jest świadczeniem zdrowotnym, do którego stosuje się przepisy ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 roku Nr 112, poz. 654), w zakresie wyrażenia zgody na dokonanie zabiegu stosuje się przepisy wskazanej ustawy.

§3 Zamiana zabiegów

1. Dopuszcza się zamianę wykupionego zabiegu lub pakietu zabiegów na inny zabieg lub zabiegi będące w ofercie NANA CLINIC, wyłącznie z udokumentowanych przyczyn zdrowotnych Klienta lub z powodu awarii sprzętu, przy użyciu którego zabieg lub zabiegi miały być wykonane.

2. Zamiana wykupionego zabiegu lub pakietu zabiegów, nie powoduje przedłużenia terminu ich ważności, o którym mowa w §2 ust. 12 niniejszego Regulaminu, z wyłączeniem ust. 4 poniżej.

3.W przypadku awarii sprzętu na który został wykupiony zabieg lub pakiet zabiegów, NANA CLINIC wskaże inny sprzęt o podobnym działaniu i takich samych lub lepszych parametrach technicznych.

4. W sytuacji, gdy zmiana sprzętu, o której mowa w ust. 3 powyżej jest niemożliwa lub nie może odbyć się z innych, uzasadnionych przyczyn, NANA CLINIC przedłuży ważność wykupionego zabiegu lub pakietu zabiegów o ilość dni, w których wykonanie zabiegu na wykupionym sprzęcie było niemożliwe z przyczyn technicznych.

5. Ilość i rodzaj zabiegów na które zostaną zamienione uprzednio wykupione usługi, uzależnia się od wysokości wpłaty lub kwoty pozostałej na koncie Klienta za niewykorzystane usługi z realizowanego pakietu.

6. Wartość usług, na które zostaną zamienione zabiegi podlegające wymianie, liczona jest według cennika NANA CLINIC obowiązującego w dniu dokonywania zamiany usług i nie może przekraczać kwoty, o której mowa w ust. 5 powyżej.

7. Ewentualna kwota pozostała na koncie Klienta, stanowiąca różnicę pomiędzy wartością zamienianych zabiegów a wartością usług na które zostały one zamienione, nie podlega zwrotowi.

8. W przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w ust. 7 powyżej, pozostała na koncie Klienta kwota, zostanie odliczona od wartości kolejnego, opłaconego przez Klienta rachunku, z zastrzeżeniem terminu o którym mowa w §2 ust. 12 niniejszego Regulaminu.

§ 4 Zapis i przeprowadzania zabiegów

1. W celu dokonania rezerwacji terminu na wybrany zabieg lub konsultacje należy zgłosić się osobiście do Kliniki, umówić wizytę w aplikacji Booksy lub skontaktować się telefonicznie/ mailowo z placówką.

2. Zabiegi z zakresu medycyny estetycznej wykonywane są wyłącznie po uprzedniej rezerwacji dokonanej przez Klienta.

3. NANA CLINIC zastrzega sobie prawo do nie wykonania zabiegu z zakresu Hi Tech, kosmetologii I medycyny estetycznej bez wcześniejszej rezerwacji Klienta, z przyczyn m.in. technicznych lub personalnych.

4. Klient, który dokonał rezerwacji terminu na konsultację lub pierwszy/ pojedynczy zabieg zobowiązany jest przybyć do placówki, w której ma być wykonana usługa, nie później niż 10 min przed uzgodnioną godziną, w celu dokonania wszelkich formalności.

4. Klient, który dokonał rezerwacji na kolejny zabieg z serii/ pakietu zobowiązany jest przybyć do placówki, w której ma być wykonana usługa, nie później niż 10 (dziesięć) min przed uzgodnioną godziną, w celu odpowiedniego przygotowania się do planowanego zabiegu.

5. W przypadku spóźnienia się Klienta na umówiony termin, czas opóźnienia odlicza się od czasu przewidzianego na zabieg, chyba że pełne wykonanie usługi w takim czasie byłoby niemożliwe bądź ryzykowne. W takim wypadku, NANA CLINIC ma prawo odmówić wykonania zabiegu w całości.

6. NANA CLINIC zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu i zatrzymania pełnej przedpłaconej kwoty, w przypadku gdy spóźnienie się Klienta przekroczy 15 (piętnaście)minut.

7. Umówiony zabieg można odwołać nie ponosząc żadnych konsekwencji, w tym finansowych, najpóźniej na 24 (dwadzieścia cztery) godziny przed umówionym terminem rezerwacji.

8. NANA CLINIC zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami usługi według stawek jak za jej wykonanie, jeżeli odwołanie zabiegu przez Klienta nastąpi w terminie krótszym niż 24 (dwadzieścia cztery) godziny przed planowanym terminem lub Klient nie zgłosi się na planowaną wizytę, bez wcześniejszego jej odwołania.

9. Za usługę zrealizowaną, w sytuacji wskazanej w pkt. 9 powyżej, rozumie się zdjęcie zabiegu z pakietu, jeśli usługa wykonywana jest w serii oraz przepadek na rzecz NANA CLINIC dokonanej przez Klienta przedpłaty.

10. NANA CLINIC dopuszcza możliwość zmiany umówionego terminu przez Klienta w szczególnie uzasadnionych wypadkach.

11. Przystępując do zabiegu Klient świadomie oświadcza, iż:

a) Znana jest mu celowość oraz możliwe efekty wykonania zabiegu.
b) Wszelkie kwestie związane pośrednio lub bezpośrednio z przygotowaniem oraz zastosowaniem wybranego zabiegu zostały mu wyjaśnione, które to w pełni zrozumiał.
c) Znane i zrozumiałe są dla niego wszelkie przeciwwskazania, możliwe skutki uboczne oraz efekty wykonania.
d) Został poinformowany o charakterystyce zabiegów wybranych zabiegów, zrozumiał, że są działaniami należytej staranności oraz jest świadomy, że przedmiotowe zabiegi nie gwarantują osiągnięcia pewnych i widocznych rezultatów.
e) Nie będzie żądał zwrotu ceny za zabieg w przypadku, gdy wybrany zabieg nie przyniesie zamierzonego rezultatu.
f) Przed przystąpieniem do korzystania z usług NANA CLINIC uwzględnił swój stan zdrowia i nie przystąpi do zabiegu, jeżeli ze względu na stan zdrowia, zabieg mógłby mieć negatywny wpływ na jego życie, zdrowie, komfort fizyczny lub psychiczny.
g) Nie jest w ciąży, w okresie połogu lub karmienia, nie zażywa leków, nie używa jakichkolwiek innych substancji ani też nie posiada schorzeń, które są przeciwwskazaniem dla danego zabiegu.
h) Dokonał świadomej decyzji o wyborze najodpowiedniejszego zabiegu, z uwzględnieniem jego aktualnego stanu zdrowia oraz dostępnych środków medycznych i technicznych.
i) Wyraża zgodę na zmodyfikowanie sposobu wykonania zabiegu lub nawet odstąpienia od niego, w przypadku, gdy dalsze jego kontynuowanie zgodnie z przewidziana procedurą będzie zagrażało jego życiu lub zdrowiu.

13. Jednocześnie NANA CLINIC doradza wszystkim Klientom, aby przed skorzystaniem z usług NANA CLINIC, przeszli standardowe badania lekarskie w celu sprawdzenia ogólnego stanu zdrowia i braku przeciwwskazań medycznych do odbycia zabiegu.

14. Po przeprowadzeniu zabiegu, personel NANA CLINIC zaleci Klientowi preparaty do pielęgnacji domowej, mające na celu zwiększenie lub wydłużenie planowanego efektu danej usługi.

15. Preparaty do pielęgnacji domowej Klient może zakupić bezpośrednio w placówce po wykonaniu zabiegu lub może złożyć zamówienie na preparat nie dostępny w danej chwili w Klinice.

§5 Dokumentacja

1. Ze względów zdrowotnych, Klient umówiony na zabieg podczas pierwszej wizyty proszony jest o wypełnienie Karty Klienta l Oświadczenia Klienta o stanie zdrowia oraz:
a) W przypadku zabiegu Hi Tech, Zgody na zabieg HiTech
b) Oświadczenie Klienta o stanie zdrowia
c) W przypadku zabiegu z zakresu medycyny estetycznej, Zgody na zabieg medycyny estetycznej. d) Oświadczenie/ świadoma zgoda rodzica na wykonanie zabiegu oraz Oświadczenie o stanie zdrowia dziecka w przypadku Klienta małoletniego
e) Inne dostosowane do poszczególnych zabiegów

2. NANA CLINIC zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu bez uprzedniego wypełnienia i podpisania formularzy wymienionych w pkt. 1 powyżej.

3. Odpowiedzialność za prawidłowość i prawdziwość informacji wpisanych we wszystkich formularzach NANA CLINIC ponosi wyłącznie Klient.

4. NANA CLINIC może odmówić wykonania zabiegu, jeżeli w ocenie NANA CLINIC stan zdrowia Klienta sprzeciwia się przeprowadzeniu zabiegu, a także z innych uzasadnionych przyczyn.

5. Roszczenie o wykonanie zabiegu z przyczyn opisanych w ust.4 Klientowi nie przysługuje.

6. Jeśli NANA CLINIC odmówi wykonania zabiegu z przyczyn leżących po stronie Klienta, w tym odmówi wypełnienia i podpisania formularzy wskazanych w pkt. 1 powyżej, zatai przeciwwskazania do wykonania danego zabiegu, które zostaną ujawnione przez NANA CLINIC przed lub w trakcie zabiegu, Klient pokrywa koszty zabiegu.

§ 6 Zasady udostępniania dokumentacji Klienta

1. Dokumentacja Klienta jest własnością NANA CLINIC.

2. Pacjent ma prawo dostępu do dokumentacji dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń.

3. NANA CLINIC udostępnia dokumentację :
a) Pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu bądź osobie upoważnionej pisemnie przez Pacjenta.
b) podmiotom uprawnionym do dostępu do dokumentacji Klienta na mocy odpowiednich przepisów prawa.

4. Dokumentacja jest udostępniana:
a) Do wglądu w placówce Kliniki NANA CLINIC
b) Poprzez sporządzenie jej wyciągów, odpisów lub kopii.
c) Poprzez wydanie oryginału za pokwitowaniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu, jeżeli uprawniony organ lub podmiot żąda udostępnienia oryginału tej dokumentacji.

§7 Promocje i płatności

1. Płatność za usługi będące w ofercie NANA CLINIC możliwa jest za pomocą gotówki, karty kredytowej lub debetowej, Kartą prezentową NANA CLINIC lub e-voucherem Booksy, Voucherem oraz przelewem.

2. Płatność przelewem uznaje się za dokonaną w dniu zaksięgowania środków na koncie NANA CLINIC.

3. Płatność za usługi znajdujące się w ofercie GLOW CLINIC następuje przed lub po przystąpieniu do wykonania zabiegu (w zależności od zabiegu).

4. Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje paragon lub Fakturę.

5. NANA CLINIC zastrzega sobie prawo do uwzględnienia udzielonych Klientowi rabatów, zniżek, promocji, voucherów oraz usług gratisowych wyłącznie w sytuacji, gdzie Klient podczas rezerwacji terminu poinformował o swoim uprawnieniu oraz podał niezbędne dane do jego weryfikacji.

6. Wszelkie rabaty, zniżki, promocje, vouchery, zabiegi gratisowe oraz inne uprawnienia i przywileje podlegają odrębnym Regulaminom dostępnym na stronie internetowej www.nanaclinic.pl.

§8 Prawa i obowiązki Klienta/Pacjenta

1. W czasie korzystania z usług będących w ofercie NANA CLINIC Pacjent ma prawo do:
a) poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel NANA CLINIC,
b) zachowania w tajemnicy przez personel Kliniki NANA CLINIC danych Klienta dotyczących w szczególności stanu zdrowia, przeprowadzanych zabiegów i ich przebiegu,
c) świadczenia usług przez personel o odpowiednich kwalifikacjach, zgodnie z wymaganiami wiedzy medycznej,
d) wyrażania zgody na udzielenie określonych świadczeń zdrowotnych lub ich odmowy, po uzyskaniu informacji o proponowanych metodach;


2. Do obowiązków Klienta należy:
a) przestrzeganie Regulaminu wykonywania zabiegów w Klinice NANA CLINIC oraz pozostałych Regulaminów dostępnych na www.nanaclinic.pl ,
b) poszanowanie godności i uprzejmego traktowanie personelu NANA CLINIC i innych Klientów placówek,
c) przestrzeganie zasad higieny osobistej,
d) posiadanie ważnych dokumentów pozwalających zidentyfikować tożsamość,
e) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa,
f) przestrzeganie zakazu palenia tytoniu, spożywania alkoholu na terenie placówek Kliniki NANA CLINIC oraz zażywania innych substancji w wyniku których, mogłoby dojść do zagrożenia zdrowia lub życia Klienta w związku z zabiegami, ryzyka jakichkolwiek powikłań podczas i po zabiegu,

g) przestrzeganie zaleceń personelu Kliniki NANA CLINIC


3. Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania usług w Klinice NANA CLINIC ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi do Managera placówki NANA CLINIC.

§9 Warunki odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z ustawą Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient może pisemnie odstąpić od umowy o świadczenie medyczne lub świadczenie usług bez podawania przyczyn, w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia.

2. W przypadku świadczeń medycznych odstąpienie nie może nastąpić później, niż do rozpoczęcia wykonania pierwszego zabiegu/usługi objętej umową, rozumianego jako wyznaczony termin wykonania pierwszego świadczenia medycznego. W takim przypadku Klinika NANA CLINIC gwarantuje zwrot uiszczonego wynagrodzenia. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 30 dni roboczych od dnia otrzymania przez Klinikę NANA CLINIC, a oświadczenia o odstąpieniu od umowy o świadczenie medyczne lub świadczenie usług przelewem bankowym na konto wskazane przez Pacjenta w oświadczeniu o odstąpieniu lub gotówką w placówce Kliniki NANA CLINIC.

§10 Reklamacja

1. Dla celów dowodowych proponowaną formą reklamacji realizacji usług jest forma pisemna, listem poleconym na adres NANA CLINIC najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia umowy.

2. Przedmioty przeznaczone do sprzedaży detalicznej nie podlegają zwrotowi . Towar uznany za wadliwy może zostać zwrócony w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi, w nieprzekraczalnym terminie 30 dni, liczonym od daty zakupu reklamowanego produktu.

3. Warunkiem koniecznym, do rozpatrzenia reklamacji, jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu do siedziby kliniki oraz opisem reklamacji.

4. Reklamowane produkty można dostarczyć do siedziby kliniki NANA CLINIC osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

5. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji.

6. Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w formie pisemnej.

§11 Dane osobowe

1. W celu prawidłowego wykonania przez NANA CLINIC, Klient będący Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr119, str. 1) – dalej RODO powierza NANA CLINIC przetwarzanie wszelkich rodzajów danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym NANA CLINIC przy użyciu Oprogramowania Aplikacyjnego, w zakresie określonym szczegółowo w dokumentacji technicznej Oprogramowania Aplikacyjnego, w zakresie ich opracowywania, utrwalania i przechowywania na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

3. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów marketingowych, jak również na otrzymywanie oferty oraz informacji handlowej na temat świadczonych usług oraz sprzedawanych towarów, zgodnie ww. ustawą oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz.1204 zpóźn.zm.)

4. NANA CLINIC oświadcza, iż zastosuje środki zabezpieczające, o których mowa w art. 32 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr119, str. 1.

5. Klient oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych NANA CLINIC na podstawie art. 6 I 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr119, str. 1).

§12 Obowiązek informacyjny

1. Administratorem danych osobowych Klienta jest NANA CLINIC SP. Z O.O. z siedzibą w BYDGOSZCZY, ul.Chopina 17/5, 85-092 Bydgoszcz.

2. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w celu realizacji usługi, na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

3. Dane osobowe Klienta nie są i nie będą udostępniane innym odbiorcom poza przypadkami, gdy taki obowiązek wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub została na to wyrażona odrębna zgoda.

4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zależny od obowiązujących przepisów dotyczących rodzaju realizowanej usługi.

6. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, o ile jest to zgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

7. Klient posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy.

8. Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem wykonania usługi, a ich zakres uzależniony jest od jej rodzaju. Podanie niektórych danych może być obowiązkowe, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości realizacji usługi.


9. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

10. Bliższe informacje znajdują się na naszej stronie Internetowej i klinice NANA CLINIC.

§13 Postanowienia końcowe

1. NANA CLINIC nie ponosi odpowiedzialności za niedopuszczenie Klienta do wykonania wybranego zabiegu, w przypadku stwierdzenia przez fachowy personel NANA CLINIC przeciwwskazań do poddania Klienta takiemu zabiegowi.

2. Niewykorzystanie zakupionego zabiegu lub pakietu zabiegów, zgodnie z terminem określonym w §2 niniejszego Regulaminu, jest równoznaczne z utratą ważności w/w i nie stanowi podstawy do wystąpienia jego posiadacza wobec NANA CLINIC z jakimikolwiek roszczeniami w tym zakresie.

3. Każdy Klient przystępujący do zabiegu oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń .

4. Niniejszy Regulamin jest dostępny w klinice NANA CLINIC oraz na stronie internetowej www.nanaclinic.pl.

5. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za ewentualne szkody wyrządzone na terenie Kliniki NANA CLINIC z jego winy.

6. NANA CLINIC nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Klienta pozostawione przez niego poza wyznaczonym miejscem do ich przechowywania w Klinice NANA CLINIC a, jak również za rzeczy Klienta, w przypadku gdy z uwagi na charakter i rodzaj udzielanej usługi przez Klinikę NANA CLINIC, nie wynika konieczność ich przechowywania (np. walizki, torby z zakupami, biżuteria etc.)

7. Palenie tytoniu, picie alkoholu i używanie jakichkolwiek środków odurzających na terenie Kliniki NANA CLINIC jest zabronione.

8. W przypadku niestosownego zachowania pacjenta na terenie Kliniki NANA CLINIC lub rażącego naruszenia porządku czy przebiegu procesu udzielania świadczeń, personel ma prawo odmówić lub przerwać świadczenie usługi i poprosić o niezwłoczne opuszczenie terenu placówki. W takiej sytuacji Klinika NANA CLINIC ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy o świadczenie usług i zatrzymania opłaty za usługę w pełnej wysokości, jako rekompensatę poniesionych strat i odszkodowanie z tytułu utraconych korzyści.


9. NANA CLINIC zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień Regulaminu, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany nie naruszą praw nabytych przez Klientów w trakcie trwania oferty. Ewentualne zmiany w Regulaminie będą każdorazowo ogłaszane na stronie internetowej www.nanaclinic.pl.

10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

GODZINY OTWARCIA

PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK 9:00 – 19:00

SOBOTA 9:00 – 14:00

© 2025 All Rights Reserved. made by DIVME.SITE